Thursday 9 January 2014

VITAMIN IBU HAMIL & CANTIK~ B-COMPLEX SHAKLEE

TIADA YANG SETANDING DENGAN KEHEBATAN VITAMIN B COMPLEX 


NUTRIEN YANG BAIK UNTUK ANDA DAN JUGA ANAK-ANAK ANDA



B-Complex 


Adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi? Stress, tabiat pemakanan yang tidak sihat, dan sesetengah bahan ubatan boleh meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda. Maka, vitamin B adalah keperluan asas dalam diet yang sihat.    

Ia kaya dengan semua kebaikan 8 Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh kita.. 

* B1* B2* B3* B6 * B12* BIOTIN* PANTOTHENIC ACID* FOLIC ACID membantu badan menukarkan protein, lemak & karbohidrat kepada tenaga.



* Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh kita. 


'B' untuk Beauty 

Melawan kerosakan disebabkan oleh "freeradicals" iaitu molekul yg merosakkan sel-sel kulit dan menyebabkab penuaan.

Kekurangan mana-mana jenis vitamin B boleh menyebabkan kekeringan kulit kelabu, dermatitis, kedutan, jerawat, ruam, keguguran rambut dan masalah kuku.

Di samping itu, VITAMIN B-COMPLEX ini boleh digabungkan dengan Vitamin E dan Vitamin C untuk kulit yang lebih cantik dan bebas cela :


✿✿Vitamin B Complex 


Sebagai pelembapMencegah pigmentasiMelambatkan tanda penuaanMengubati jerawat



✿✿Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:


Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halusMencegah penuaanMenjadikan kulit lebih kenyalMencerahkan kulitMenjaga kulit dari sinaran UVMengurangkan parut jerawatMenjadikan wajah bersinar dan bermayaMenjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahanMenjadikan wajah lebih berseri




VITAMIN B-COMPLEX yang dilengkapi dengan asid folik ini juga AMAT BAIK untuk ibu-ibu yang mengandung. Kenapa ????


Ibu mengandung dan menyusu amat-amat lah digalakkan untuk mengambil B COMPLEX. Selain dari ia mengandungi asid folik, B complex yang boleh mengalir ke dalam susu badan ini juga membantu anak-anak yang menyusu menambahkan daya fokus mereka, kerana pengaliran oksigen dalam badan mereka disokong dengan pengambilan B-complex oleh ibu.

Mengambil B complex membantu sel motor sensory (deria) terhadap perkembangan otak bayi. Jika tidak cukup B complex, anak yang dilahirkan itu mungkin akan lembap, lambat bercakap, lambat berjalan, gayat dan sebagainya..

Inginkan bayi yang SMART??? Ibu perlu lengkapkan khasiat dalam tubuh badan dengan vitamin penting seperti B Complex ni ye... Selain itu B complex dapat meningkatkan hormon-hormon buat ibu & baby happy..So baby pn tidak meragam..



Berikut adalah antara testimoni mengenai vitamin B ini. Doktor pun recommend tau..


Apa yang susah sangat? Tiada alasan untuk kita tangguh apa yang baik untuk badan kita kan..


VITAMIN B COMPLEX bekalkan tubuh kita dengan semua kebaikan ni..Jadikan vitamin B ini sebagai sebahagian diet harian anda.. Telan je.. Senang kan.. 




Berminat? PM/email saya sekarang ~fadzilahassan_09@yahoo.com
Konsultasi percuma dan guide terbaik
Tips-tips berguna & bermanfaat
Jadual pengambilan & cara pemakanan vitamin disediakan

No comments:

Post a Comment