Wednesday 8 January 2014

HARGA SET KURUS DAN MENYUSU SHAKLEE

NAK STOK SUSU BANYAK DAN PADA MASA YANG SAMA MAINTAIN SLIM??



Susu Makin Merudum?

Anak Kerap Meragam Tak Puas Menyusu?

Tak Cukup Susu Untuk Buat Stok?

Letih Lesu & Tak Bertenaga Menyusukan Anak?


=========================================

Ya,inilah antara masalah yang sering berlaku kepada ibu menyusukan.Terutamanya ibu yang bekerja.Ibu menyusukan,seharusnya mengamalkan pemakanan seimbang & berzat setiap hari. Namun tuntutan kerja,tanggungjawab sebagai isteri & ibu di rumah serta pengurusan masa seringkali menjadi punca pengambilan diet seimbang terabai dan inilah yang menyebabkan badan menjadi tidak bertenaga & letih lesu!

Secara purata ibu menyusukan menghasilkan susu antara 20-30oz sehari. Jika ibu dalam keadaan penat,letih,dan jalan penyelesaian tidak di ambil,keadaan inilah punca terjejasnya penghasilan susu @ dikenali sebagai "susu merudum"..


Masalah ini TIDAK berlaku jika :-


>Mengamalkan konsep DEMAND & SUPPLY

>Minum air 2-3 liter sehari

>Mengambil diet seimbang

>Mengosongkan payudara setiap 3-4 jam

>Sentiasa positif


JADI, BERIKAN YANG TERBAIK UNTUK SI MANJA ANDA DAN ANDA JUGA BOLEH KEKAL MENAWAN, LANGSING DAN GORGEOUS SEPERTI SEBELUM BERSALIN DULU DENGAN SET MENYUSU & SLIM INI..






Namun harus diingat, ibu-ibu juga harus amalkan diet yang seimbang supaya susu ibu berkhasiat untuk bayi. Bayi memerlukan protein yang banyak untuk tumbesaran yang berkekalan & sempurna. Sumber protein yang baik seperti protein soya di dalam diet penyusuan amat penting untuk pengeluaran susu. Protein membantu dalam membina & mengekalkan sel-sel yang menghubungkan setiap bahagian tubuh. Ibu-ibu disarankan untuk mengambil sekurang-kurangnya tiga hidangan protein berkhasiat setiap hari.






SET INI TERDIRI DARIPADA ~

1) ALFALFA COMPLEX

2) VITA-LEA

3) ESP

4) LECITHIN










ESP dapat menganjalkan tubuh badan di samping sebagai MILK BOOSTER untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak


LECITHIN dapat membakar lemak dengan cepat dan bagus untuk perkembangan IQ si manja


ALFALFA COMPLEX untuk mencuci usus dan membuang toksik juga sebagai MILK BOOSTER 


VITA-LEA membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, dan rambut yang kuat dari segi akarnya






Penyusuan susu ibu ini memanglah tidak mudah.. Ramai ibu-ibu yang baru bersalin salah persepsi dengan menganggap apabila mengambil SET MENYUSU ini serta merta susu akan banyak, susu lebih pekat, tak perlu direct feeding, asal makan shaklee terus susu melimpah ruah.. Semua itu SALAH belaka..


Harus diingat, kalau kita makan vitamin banyak mana pun, makan milk booster seguni pun kalau tak amalkan DEMAND & SUPPLY memang tak menjadi.. 


Jadi, ibu-ibu semua kena banyak bersabar.. ambil diet seimbang, minum air yang banyak, dan yang paling penting kena amalkan konsep DEMAND & SUPPLY tu.. InsyaAllah, usaha kita akan membuahkan hasil..


SET MENYUSU SHAKLEE ini dapat membantu ibu-ibu untuk menyusukan jika asas DEMAND & SUPPLY itu dipatuhi..   


  

Cara Sehat Supaya Produksi ASI Berlimpah



Berminat?? PM/email saya sekarang ~ fadzilahassan_09@yahoo.com
Konsultasi percuma dan guide terbaik dengan cara yg betul
Tips-tips menarik 
Jadual pemakanan & cara pengambilan vitamin juga diberikan

No comments:

Post a Comment