Wednesday 8 January 2014

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ramai yang sering bertanyakan kepada saya bagaimana mahu menjadi ahli shaklee dan mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah. Saya rasa ramai yang ingin menjadi ahli shaklee setelah pernah mengguna dan mencuba vitamin semulajadi terbaik shaklee dan ingin berkongsi kebaikan daripadanya. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli shaklee. 

Ok disini saya ingin memberitahu beberapa pekara penting bila anda menjadi ahli dengan saya. 




SERTAI KAMI & MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE SEKARANG!






1. Cara mudah untuk mendaftar ahli/pengedar shaklee:

Anda boleh mendaftar dengan 2 cara : 
  • Daftar keahlian shaklee sahaja dengan hanyar bermodalkan RM 75 (Termasuk Kos Pengeposan) terus hantar kepada anda 
  • Atau yang lebih menariknya menjadi ahli secara percuma dengan pembelian 200 point atau lebih kurang RM 680 ringgit seterusnya melayakkan anda terus mendapat bonus untuk bulan tersebut. Pembelian juga boleh dibuat untuk rakan, family dan saudara mara yang memang mengamalkan vitamin shaklee. Anda boleh kumpul order dan pada masa yang sama dapat bonus dan free membership shaklee. Tahniah!!! 

Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee.





# Anda juga berpeluang utk menikmati pelbagai intensif yg ditawarkan oleh Shaklee seperti berikut ~

3C ~


#Ganjaran Wang Tunai ( CASH )

~ Bonus peribadi sehingga 21%
~ Leadership bonus sehingga 6 level
~ Insentif Coordinator sehingga 1.5%


#Program Kereta ( CAR )


~ Insentif wang tunai utk pembayaran kereta.


#Percutian
 ( CONVENTION )


~ Berpeluang menikmati percutian bertaraf 5* ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee di dalam dan luar negara.
~ Berpeluang menunaikan umrah bagi yang Muslim dengan membawa bersama ahli keluarga; ibubapa, pasangan & anak-anak.


Dengan mendaftar menjadi ahli SHAKLEE banyak KELEBIHAN DAN KEISTIMEWAAN yang anda akan perolehi..

Jangan tangguh lagi.. DAFTARLAH SEKARANG.. Hubungi saya untuk penerangan terperinci.. 





Tak perlu cari downline, Tak perlu buat loan.. Hanya daftar sebagai ahli seumur hidup dengan RM75-00 sahaja.. 
Samada anda mahu menggunakan SHAKLEE untuk kegunaan sendiri, hadiahkan kepada keluarga atau orang tersayang.. ATAU anda boleh juga menggunakan SHAKLEE sambil berniaga.. 




SAYA DAH JUMPA APA YANG SAYA CARI SELAMA INI...

CABANG UNTUK SAYA JANA PENDAPATAN SAMPINGAN JIKA ANDA BERSEDIA UNTUK JOIN EMPAYAR SAYA UNTUK KELUAR DARI ZON SELESA ANDA, SAYA SEDIA 'GUIDE'... SELEBIHNYA ADALAH ATAS USAHA SENDIRI DAN ADA SEKEPING HATI YANG CEKAL


ANDA BUAT, ANDA DAPAT!



Badan sihat duit pun masyukkk!! Siapa yang taknak kan.. 


Berminat?? Cepat PM/email saya sekarang ~ fadzilahassan_09@yahoo.com

Like FB Page saya- Vitamin Cantik dan Sihat Storage
[SID-1081299]

Konsultasi Percuma dan guide berterusan
Tips-tips menarik dan berguna
Jadual pengambilan dan cara pemakanan vitamin disediakan


No comments:

Post a Comment