Monday 13 January 2014

PRODUK SHAKLEE VITAMIN C PLUS: SET KULIT CANTIK SHAKLEE

KULIT CANTIK DENGAN SUSTAINED RELEASED VITA-C PLUS


Semua sudah mengenali Vitamin C, tapi apakah yang terkandung dan keistimewaan Sustained Release Vitamin C shaklee berbanding vitamin C lain yang berada di pasaran?


Ya, sudah tentu  Sustained Release Vita-C  adalah 100% semulajadi, halal, selamat dan berkesan kerana semua produk shaklee menjalani ujian-ujian klinikal (ujian ke atas manusia) sebelum dipasarkan. Jika diambil 2 kali sehari (2 biji sehari), Sustained Release Vita-C dapat mengekalkan paras Vitamin C plasma selama lebih 24 jam.


Selain itu, Sustained Release Vita-C merupakan vita-C semulajadi pertama didunia yang bertindak secara "Sustained Release". Iaitu pelepasan vitamin C secara perlahan-lahan dan berterusan setiap 5 jam dalam tempoh 24 jam. Di mana setiap 5 jam sebanyak 100mg daripada 1 bij tablet (mengandungi 500mg Vitamin C) yang bersamaan 7 1/2 biji oren dilepaskan ke dalam badan.




KELEBIHAN SUSTAINED RELEASED VITA-C PLUS


- Menghaluskan & melicinkan kulit secara menyeluruh- Mengecilkan pori-pori kulit- Menaikkan seri muka- Memberikan tona kulit yang sekata & cerah (seluruh badan)- Melembapkan kulit secara menyeluruh- Memulihkan rekahan pada tumit kaki dan siku- Merawat masalah jerawat di muka dan badan- Merawat masalah jeragat- Mengurangkan parut jerawat dan kesan luka- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu- Meningkatkan imuniti badan, kurangkan jangkitan selesema- Membantu mengurangkan gejala alergi- Meningkatkan penglihatan- Membantu sistem penghadaman- Amat sesuai bagi yang mengalami masalah resdung




Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainyaMerangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulitMencerahkan kulitMembetuk kolagenMenghilangkan kedutMenghilangkan jeragat 

Tanda-tanda Kekurangan Vitamin C:

  • Tanda-tanda lebam (bruises) atau berbekas pada tubh atau luka memar pada badan umpama bekas kena pukul
  • Gusi yang mudah berdarah setiap kali memberus gigi atau bila-bila masa sahaja

Kesan Kekurangan Vitamin C:

  • Rasa letih
  • Gigi senang patah
  • Saluran darah kecil & senang pecah,
  • Luka lambat pulih
  • Penyakit anemia (kurang darah)



Bagi sesiapa yang mempunyai masalah di atas, tapi taknak keluarkan duit yang banyak. Apa kata anda cuba Vitamin C ini. 1001 kebaikan dalam hanya 1 tablet!


Amat berbaloi dengan pulangan duit anda..


Berminat nak cuba? PM/email saya sekarang ~ fadzilahassan_09@yahoo.com
Konsultasi percuma dan guide berterusan
Tips-tips berguna
Jadual pemakanan & cara pengambilan vitamin diberikan

No comments:

Post a Comment