Sunday 2 March 2014

VARIASI SET GABUNGAN ESP SHAKLEE SUPER JIMAT

GABUNGAN ESP SHAKLEE yang terbaik dan super jimat!

Mungkin tak semua mampu nak beli satu set sekaligus, so apa kata kita try set-set ini dulu, gabungan set ni pun mampu tahan sehingga 3-4 bulan, so sangat jimat..

Katakanlah satu set RM300, kalau tahan sehingga 4 bulan, means sebulan RM75 sahaja ye uolls.. Jadi jangan lepaskan peluang ini. Sebab saya akan pastikan korang dapat harga terbaik sahaja.. Dapat guide dan jadual pemakanan percuma bila anda membeli dengan saya serta tips-tips lain.


HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP + VITA E COMPLEX !



Gabungan ini merupakan gabungan yang paling laris sebab jimat dan tahan sehingga 4 bulan! Memang terbaik. ESP dan vitamin E membantu mencantikkan & melicinkan kulit muka. KULIT BEBAS CELA DAN CANTIK SEMULA JADI TANPA MAKE UP !


HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP DAN GLA COMPLEX



Ini set paling basic pada yang ikhtiar untuk hamil. Memang terbaik, tetapi jika anda mempunyai bajet lebih saya sarankan ambil full set, insyaAllah.. Kita usaha, yang lain serahkan pada-Nya.. Bi'iznillah.. 



HOT SELLING SET !

Gabungan ESP + ALFALFA COMPLEX



Bukan sahaja untuk MILK BOOSTER, tetapi dapat menganjalkan semula payudara anda selepas bersalin, pengambilan yang berterusan akan mengembalikan kesihatan dalaman anda, suami pun makin sayanggg 



HOT SELLING SET !

GABUNGAN ESP + LECITTHIN



OMG! Bentuk badan lepas bersalin? Lari track sudahhh..hehehehe.. Jangan risau.. Jika anda menyusukan bayi pasti berat badan pun turun. Tapi kalau nak lagi slim anda wajib baca ini..

Kebaikan Lecithin Shaklee yang best ini salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan bad
an, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelangsingan di pasaran untuk jangka masa panjang.

Lecithin bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.



GABUNGAN ESP + OMEGA GUARD



Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak bayi sejak dalam perut ibu lagi. InsyaAllah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.


GABUNGAN ESP + ZINC COMPLEX



Gabungan ini sememangnya sesuai untuk ibu-ibu yang rambutnya gugur selepas bersalin serta menyembuhkan luka bersalin / pembedahan dengan cepat.



GABUNGAN ESP + OSTEMATRIX 



Memang terbaik kepada ibu-ibu yang sedang hamil, sudah bersalin, berpantang, menyusukan bayi sebab ESP dan OSTE membekalkan keperluan kalsium yang berkali kali ganda dari susu biasa. Hmm memang terbaik untuk kurangkan peratus anak anda kena jaundis! 


GABUNGAN ESP + PERFOMANCE DRINK



Gabungan ini selalunya customer akan order MEAL SHAKES sekali, tapi kalau dua ini sahaja pun dah mencukupi untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. InsyaAllah.. anda dapat menjalani ibadah puasa tanpa gastrik dan kepenatan.


Apa fungsi ESP? 

Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.


Simptom kekurangan Protein? 

Boleh menyebabkan kelemahan dlm sistem imun, masalah lebihan air tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah & hormon & boleh membawa kegagalan fungsi organ yg akhirnya boleh membawa kematian.


Sumber makanan Protein? 

Kacang soya, daging merah, daging putih, susu, telur, ikan teri, ikan.
Siapa yang perlukan ESP? semua golongan usia peringkat tua & muda, lelaki atau perempuan, pelajar, ibu mengandung, ibu menyusu, orang yang mempunyai masalah kulit (parut), orang yang bekerja keras (buruh dsb)


Apa beza ESP dengan soy protein jenama lain? 

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan berasaskan protein. ESP merupakan satu-satunya produk yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dpt dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. 1 hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. Dan yang penting bersih, selamat serta telah mendapat kelulusan dari KKM.


Sejauh mana ESP perlu dlm setiap set trial pack Shaklee atau setiap pengambilan vitamins shaklee? 

ESP membantu untuk menambah protein yang tiada dalam setiap vitamin Shaklee yang lain. Kerana hanya ESP sahaja yang mempunyai sumber protein. Protein sangat perlu untuk tubuh. Jika diambil bersama supplement2 lain akan bantu penyerapan yg lebih baik semua supplement yg kita ambil.. 


Kalau tak amik ESP?
Kesan penyerapan vitamin lain yang agak lambat.





Inginkan khidmat nasihat percuma dan mengetahui cadangan set shaklee / beli secara satu- satu pun boleh mengikut bajet dan keperluan yang sesuai untuk masalah anda? Jom hubungi saya segera harga jimat dan konsultasi percuma..



Pm/email: fadzilahassan_09@yahoo.com

No comments:

Post a Comment