Tuesday 27 May 2014

SET CYST DAN FIBROID SHAKLEE

GLA COMPLEX UNTUK MASALAH CYST & FIBROID

Apakah punca berlakunya cyst & fibroid?


Punca berlakunya pertumbuhan cyst & fibroid ini adalah disebabkan ketidakseimbangan hormon dalam tubuh badan kita. Pertumbuhan luar biasa ini berlaku pada sel di dalam rahim wanita dan adakalanya tumbuh di dalam ovari. Oleh itu pengambilan supplemen amatlah digalakkan sebagai langkah-langkah pencegahan.

GLA Complex adalah vitamin yang sangat digalakkan bagi pencegahan masalah cyst & fibroid ini. Ia bukan sahaja dapat mencegah, malah dapat juga membantu menghilangkan dan merawat masalah cyst & fibroid ini. Tapi jangan salah faham pula ye.. GLA Complex hanya membantu..rawatan terperinci dari doktor pakar juga amatlah disarankan bagi merawat dan mencegah masalah cyst & fibroid. GLA hanyalah supplemen sebagai usaha untuk mencegah dan merawat penyakit ini.

Kenapa GLA Complex?




Ini adalah kerana GLA Complex Shaklee merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ianya mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Kebanyakan GLA tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), mesti ramai wanita sudah biasa dengar EPO. Tapi apa keistimewaan GLA Shaklee berbanding EPO lain. Ini adalah kerana GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.




Jadi, kaum wanita semua lengkapi diet harian anda bagi menjauhi penyakit yang ditakuti oleh kita semua dengan mengamalkan GLA Complex. Bukan itu sahaja, GLA Complex juga menjadikan hormon lebih teratur, melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Sebagai bonus, kulit kita pun jadi cantik dan halus.

Ok, di sini ada sebahagian testimoni pesakit-pesakit cyst & fibroid berkongsi pengalaman mereka dengan mengamalkan GLA Complex untuk bantu merawat masalah cyst dan fibroid ini.


1. Testimoni ~











Nota:-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Nak order?? Dapatkan dari saya, SID anda [1081299]

Jom order dgn PM FB Page - Vitamin Cantik & Sihat Storage

Email : fadzilahassan_09@ yahoo.com

Konsultasi percuma dan jadual pengambilan vitamin 
yang betul untuk customer saya sahaja


No comments:

Post a Comment