Thursday 10 April 2014

HARGA SET BERSALIN SHAKLEE

Pilihan dan kombinasi yang terdapat dalam Set Bersalin Shaklee

Kepada anda yang masih tercari-cari set bersalin yang selamat dan mudah, di sini saya berikan pilihan dan kombinasi yang boleh anda pilih dari SET BERSALIN SHAKLEE.
Ia terdiri daripada SET ASAS, SET EXTRA ATAU SET PREMIUM, semua ada mengikut budget anda..




1. SET BERPANTANG / SET BERSALIN ASAS

* Vitalea (Multivitamin) RM88/120bj
* B-Complex RM53/120bj
* Zinc Complex RM33/120bj
* Vitamin C Plus 500mg RM92.50/180bj

TOTAL RM266.50
(Kegunaan sehingga 4 bulan)

Cuba anda bahagikan RM266.50 dengan tempoh penggunaan 4 bulan. RM266.50/4 = RM66.70 sebulan. Murah tak? Murah kan? Kos sebulan untuk 4 jenis vitamin yang anda makan hanya RM66.70 sahaja. Ini harga runcit. Kalau harga ahli, lagi...murah.




2. SET BERPANTANG / SET BERSALIN DAN PENYUSUAN [SET EXTRA]

* Vitalea (Multivitamin) RM88/120bj
* B-Complex RM53/120bj
* Zinc Complex RM33/120bj
* Vitamin C Plus 500mg RM92.50/180bj
* Ostematrix RM60/120bj
* Alfalfa Complex RM52/330bj
* ESP RM150/850gram

TOTAL RM528.50
(Kegunaan sehingga 4bulan untuk Basic, Ostematrix 1 bulan, Alfalfa dan ESP untuk kegunaan 2 bulan)

SET BERPANTANG / SET BERSALIN DAN PENYUSUAN adalah antara set pilihan ramai. Set ini boleh membantu untuk banyakkan susu ibu juga. Cuba bahagikan secara kasar RM528.50 dengan 4 bulan. RM528.50/4bulan = RM132.20. Ini anggaran sahaja dan diingatkan..ini harga runcit. Kalau harga ahli..jauh lebih murah dan memang mampu milik..




3. SET BERPANTANG / SET BERSALIN DAN PENYUSUAN + SLIMMING [SET PREMIUM]

* Vitalea (Multivitamin) RM88/120bj
* B-Complex RM53/120bj
* Zinc Complex RM33/120bj
* Vitamin C Plus 500mg RM92.50/180bj
* Ostematrix RM60/120bj
* Alfalfa Complex RM52/330bj
* ESP RM150/850gram
* Omega RM136/90bj

TOTAL RM664.50
(Kegunaan sehingga 4 bulan untuk Basic, Ostematrix dan Omega untuk kegunaan 1 bulan, Alfalfa dan ESP untuk kegunaan 2 bulan)

SET BERPANTANG / SET BERSALIN DAN PENYUSUAN + SLIMMING adalah paling banyak terjual dalam rekod dan ini adalah set paling lengkap. Merangkumi kesihatan, kecergasan tubuh badan ibu, penyusuan dan kembali langsing selepas melahirkan anak. 


Kenapa kena pilih Shaklee sebagai Set Berpantang anda? 

Ianya SELAMAT dan UNIK jika nak dibandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain yang berlambak di pasaran sekarang.

# SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh diambil oleh ibu yang baru bersalin seawal 2 jam selepas melahirkan bayi. 

# SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh dimakan oleh ibu yang bayinya di sahkan mengalami jaundis/sakit kuning.

# SELAMAT untuk ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan.

# UNIK kerana gabungan vitamin yang ada dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.

# UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.

# UNIK kerana boleh menjadi MILK BOOSTER dengan adanya ESP dalam set ini.

Jadi, anda dah tahu kan kenapa Set Berpantang dan Set Bersalin Shaklee menjadi pilihan ibu moden pada hari ini?





Selain itu, pasti pemilihan Set Berpantang juga termasuk dalam senarai budget perbelanjaan untuk suami isteri yang bakal menimang cahaya mata. Sekarang ni, terlalu banyak set berpantang / set bersalin yang ada terjual di pasaran. Persoalannya?? Adakah ia benar-benar selamat untuk bayi kita? Ataupun kita boleh mula makan set bersalin / set berpantang itu selepas bayi benar-benar disahkan tiada masalah jaundis? Kerana kebanyakan bayi alah kepada jamu yang panas dan akan menyebabkan bayi cirit dan akan timbul masalah lain dalam tempoh berpantang. Tapi, tidak dengan Shaklee! 

Rugi la kan, jika kita dah keluarkan duit untuk beli set berpantang / set bersalin, tapi.. bila tiba masanya untuk makan, kita tak boleh makan. Akibatnya, badan jadi letih dan tak bermaya. Nak menyusukan bayi pun tak ada mood.. Bila takde mood macam mana nak dapatkan susu yang banyak untuk bayi kita????

Set Berpantang / Set Bersalin Shaklee adalah set mampu milik oleh semua bakal ibu. Tak percaya? Jom kita check HARGA RUNCIT set berpantang / set bersalin Shaklee. Ini harga runcit tau. Lain dengan harga keahlian yang akan anda perolehi jika anda adalah pengedar sah Shaklee yang berdaftar. Jadi, anda akan untung berkali ganda jika anda mendaftar sebagai ahli dan dapat beli semua vitamin shaklee dengan harga ahli! 




PENTING! BACA NI......

Senarai harga di atas adalah HARGA RUNCIT. Harga jimat, harga keahlian adalah jauh lebih murah. Percayalah!! Kalau nak tahu berapa harga keahlian untuk set-set diatas, anda boleh hubungi saya. Mendaftarlah sebagai ahli Shaklee untuk menikmati harga ahli yang menjimatkan. Berganda-ganda jimat jika beli dengan harga ahli. Cepat hubungi saya seperti detail yang disediakan di bawah ini..Jika anda tengok harga di atas ini, anda rasa mahal..tak salah jika anda cepat PM saya untuk dapatkan kepastian HARGA AHLI pula. Serta bagaimana cara mudah untuk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee sekaligus mendapat PENJIMATAN BERGANDA!!!!!

Berikut adalah antara testimoni pengguna2 yang berpuas hati dengan set berpantang shaklee ini~





REBUT PELUANG UNTUK MENDAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA SEKARANG ~

PM/EMAIL- fadzilahassan_09@yahoo.com
FB- Vitamin Cantik dan Sihat Storage
SID No. 1081299


No comments:

Post a Comment